خانه » آموزش چرتکه اصفهان

آموزش چرتکه اصفهان

آموزش چرتکه اصفهان این روزها بیش ‌از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است. کلیه محاسبات ذهنی و ریاضی با استفاده از چرتکه یکی از روش‌ های بسیار جذاب و درعین ‌حال هیجان‌انگیز است که در حال ‌حاضر در سراسر کشور بسیار رواج پیدا کرده‌ است. در واقع استفاده از چرتکه می ‌تواند در یادگیری بهتر محاسبات مختلف ریاضی تأثیر بسزایی داشته باشد. چرتکه برای اولی ن‌بار از شرق آسیا به میان آمد و دارای قدمت چند هزار ساله است. در ایران نیز طی چند سال اخیر مراکز آموزشی مختلفی در زمینه آموزش چرتکه به فعالیت می‌پردازند. چرا که کودکان و حتی بزرگسالان زیادی به ‌دنبال یادگیری چرتکه هستند. چرتکه یکی از ابزارهای رایج در آموزش ریاضی بودخ که معمولاً بیشتر کودکان استفاده می‌ شود.

 این ابزار در تمدن‌ های مختلف و زمان‌های زیادی بکار رفته است. در این کلاس مواردی همانند عام آموزش مفاهیم پایه چرتکه، تمرینات و آزمون ‌های ارزیابی انجام می ‌شود. تمریناتی که در آن کلاس چرتکه صورت می‌گیرد، باعث شده تا این مهارت روز به‌ روز تقویت شود. می‌توان گفت که این کلاس برای همه افراد در هر سن ‌و سالی مناسب است. همچنین آموزش چرتکه برای کودکان می‌تواند به آن‌ ها کمک کند  تا به سطح بالایی در مهارت‌های محاسباتی برسند. البته که چرتکه به بزرگسالان نیز کمک می‌کند تا به مهارت بالایی در حل مسائل ریاضس برسند.

 اهمیت آموزش چرتکه اصفهان

 به‌ طورکلی می ‌توان گفت استفاده از چرتکه که یکی از روش‌ هایی است که قدمت بسیاری دارد و کمک می‌کند تا افراد بتوانند با توجه به اصول و قواعد، ریاضی را از پایه به‌ خوبی یاد بگیرند. البته که آموزش چرتکه اصفهان نه‌ تنها به یادگیری ریاضی کمک می ‌کند، بلکه یک فعالیت سرگرم‌ کننده و هیجان انگیز است. این آموزش می‌تواند از سنین کودکی و نوجوانی و حتی در بزرگسالی شروع شود. ذهن کودکان و نوجوانان به‌ منظور شرکت در آزمون‌هایی که برای بزرگسالان برگزار می‌شود، همانند کنکور و یا آزمون‌های استخدامی می‌تواند از طریق  چرتکه آماده شود. از طرف دیگر نیز باعث شده تا آن آن‌ ها نحوه فکر کردن را به‌خوبی یاد بگیرند و بتوانند با تقویت نیمکره راست و چپ مغز، استعدادهای خود را بهتر کشف کرده و در زمینه‌ های مختلف شغلی و کاری  موفقیت ‌های بیشتری را بدست بیاورند.

 شرکت در آموزش چرتکه اصفهان چه مزایایی دارد؟

 لازم است بدانید که آموزش چرتکه اصفهان می‌تواند فواید زیادی را برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به‌ همراه داشته باشد. با شرکت در بهترین کلاس چرتکه در اصفهان شما می ‌توانید از فواید بی‌شماری برخوردار شوید که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 1) افزایش سرعت محاسبات ذهنی ریاضی

مهم ‌ترین فواید یادگیری چرتکه افزایش سرعت در محاسبات به شکل ذهنی است. افراد زمانی‌ که چرتکه را به خواب به دلیل این ‌که چرتکه را به شکل ذهنی یاد می‌گیرند، می ‌توانند با سرعت فوق ‌العاده ‌ای تمامی محاسبات ریاضی را حل کنند. تقویت این مهارت می‌تواند در بسیاری از جهات زندگی همانند تحصیل، کار و زندگی روزمره  نقش مهمی را ایفا کند.

۲) بهبود مهارت تفکر منطقی و مهارت حل مسئله

 ازجمله دیگر فواید آموزش چرتکه اصفهان می‌توان به این اشاره کرد که یادگیری چرتکه چه در کودکان و چه بزرگسالان کمک می‌کند تا مهارت تفکر منطقی آن‌ ها و همچنین حل مسئله در آن‌ ها تا حد بسیار زیادی تقویت شود. چراکه این دو مهارت در تمامی زندگی این مهم بود و تأثیر بسزایی دارد.

 3) تقویت هرچه بیشتر حافظه با  با چرتکه

یادگیری چرتکه به تقویت حافظه‌ نیز کمک بسزایی می ‌کند. آموزش چرتکه به صورت ذهنی بوده و این باعث شده تا  حافظه کودکان  و برای به‌خاطر سپردن جایگاه مهره ها تا حد بسیار زیادی تقویت شود. به‌ طور کلی آموزش چرتکه اصفهان هم به تقویت حافظه کوتاه‌ مدت و هم به  تقویت حافظه بلند مدت کمک ویژه‌ای می‌ کند.

 4) افزایش اعتماد به ‌نفس با یادگیری چرتکه

چرتکه به افزایش اعتماد به ‌نفس در کودکان نیز کمک خواهد کرد. کودکانی که آموزش چرتکه را انتخاب می‌کنند، در زمینه‌ های مختلف به موفقیت می‌رسند که در نهایت باعث شد تا اعتماد به‌ نفس آن‌ها برای شرایط مختلف زندگی کافی باشد.

۵) تقویت و افزایش تمرکز

از جمله دیگر مزایای آموزش چرتکه اصفهان می ‌توان به افزایش هرچه بیشتر تمرکز در افراد اشاره کرد. کسانی که  چرتکه را به ‌صورت ذهنی یاد می ‌گیرند، باید تمرکز کافی را برای انجام صحیح از طریق مهره‌ های چرتکه داشته باشند. این کار باعث شده تا تمرکز آن‌ها به شکل قابل‌ توجهی افزایش پیدا کند.

 6) تقویت خلاقیت  با آموزش چرتکه در اصفهان

همان ‌طورکه می‌دانید پرورش خلاقیت یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای کودکان است. آموزش چرتکه می ‌تواند در پرورش خلاقیت کودکان بسیار مؤثر باشد. افرادی که با این ابزار آموزش کار با چرتکه را یاد می‌گیرند، از روش‌های خلاقانه‌ ای برای حل محاسبات ریاضی استفاده خواهند کرد. این کار می‌تواند به پرورش هرچه بیشتر خلاقیت آن‌ ها در زمینه‌ های مختلف کمک بسزایی کند.

 7) تقویت هوش و توجه

با توجه به تحقیقاتی که وجود دارد مشخص شده که چرتکه به افزایش سطح هوش نیز کمک می‌کند. با توجه به این تحقیقات کودکانی که آموزش چرتکه آموزش چرتکه اصفهان را انتخاب می‌ کنند، می‌توانند عملکرد بهتری در آزمون‌های تست هوش داشته باشند.

کلاس چرتکه اصفهان برای چه سنی مناسب است؟

 در ابتدای مطلب نیز گفته شد که آموزش چرتکه اصفهان محدودیت سنی ندارد. در این آموزش موارد مختلفی وجود دارد که اطلاع از آن‌ها به اجرای درست یک برنامه آموزشی اصولی نیازمند است. لازم است بدانید که آموزش چرتکه اصفهان برای هر رده سنی به شکل بخصوصی اجرا می‌شود. به ‌عبارت ‌دیگر موضوعات آموزشی چرتکه با توجه به توانایی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در نظر گرفته خواهد شد. به‌ طور معمول برای شناخت این توانایی‌ ها و از تست‌ های هوش مختلف استفاده می ‌کنند.

حتی برای آموزش چرتکه اصفهان کودکان نیز از کودکان تست هوش گرفته شده و براساس توانایی ذهنی، برای آن‌ ها تعیین سطح می ‌شوند. به ‌طور کلی در پاسخ به این سوال که کلاس چرتکه برای چه سنی مناسب است؟ باید گفت که برای کودکان سن مناسب برای آموزش چرتکه ۵ تا الی ۷ سال است. اما همچنان نیاز است تا میزان هوش و سطح توانایی کودکان در سطوح مختلف مشخص شود.

 کلاس چرتکه اصفهان چند ترم است؟

 سوال دیگری که در رابطه با آموزش چرتکه اصفهان وجود دارد این است که کلاس چرتکه چند ترم طول می‌کشد؟ می‌توان گفت که  مدت زمان آموزش چرتکه تا حد  بسیار زیادی به برنامه درسی بهترین کلاس چرتکه اصفهان بستگی دارد. به ‌همین خاطر نمی‌توان به‌ طور دقیق گفت که کلاس‌های چرتکه چند ترم به طول می‌انجامد. معمولاً آموزش‌های چرتکه در چند سطح مختلف اجرا می‌شوند که عبارتند از:

۱. سطح مبتدی چرتکه: در این سطح مفاهیم پایه چرتکه و همچنین تشخیص اعداد پایه، تکنیک‌های جمع و تفریق  به کودکان معرفی می‌شود. من یادگیری این سطح حدود یک ترم به طول می‌انجامد.

 2. سطح متوسط: تمامی مهارت‌هایی که در سطح مبتدی وجود دارد، توسعه پیدا می‌کند و دانش‌آموزان روش‌های پیشرفته ‌ای را برای محاسبات ریاضی همانند ضرب و تقسیم با استفاده از چرتکه یاد می‌گیرند.  سطح متوسط نیز معمولاً یک الی دو ترم طول می‌ کشد.

 3. سطح پیشرفته آموزش چرتکه: در این مهارت‌های محاسبه ذهنی تمرکز سرعت و دقت تقویت می‌شود. دانش‌آموزان روش‌ های بسیار پیشرفته ای را به ‌منظور محاسبات پیچیده ریاضی همانند ضرب در سطوح بالاتر و تقسیم من در ریشه‌های مربع انجام می  دهند. این سطح بین ۲ الی ۳ ترم به طول می ‌انجامد.

 لازم است بگوییم که بعضی از برنامه‌های درسی ممکن است برای هر سه یکی از سطوح آموزش چرتکه اصفهان مدت زمان کوتاه‌تر و یا بلندتری داشته باشند و این کاملاً به مؤسسه آموزش و چرتکه بستگی خواهد داشت. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

بهترین کلاس چرتکه در اصفهان

 با توجه به فواید و اهمیت ویژه این آموزش چرتکه اصفهان قطعاً افراد زیادی به‌ دنبال بهترین کلاس چرتکه در اصفهان هستند. به ‌طور کلی می‌توان گفت که بهترین کلاس چرتکه به کلاسی گفته می‌شود که از تکنیک‌ها و روش‌ های جدیدی برای آموزش و محاسبه با چرتکه استفاده کنند. همچنین باید اساتید چرتکه در یک مجموعه دارای مهارت و تجارب بالایی در این زمینه باشند و بتوانند با کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ارتباط مؤثری را برقرار کنند. د رحال ‌حاضر آموزشگاه‌های زیادی در زمینه آموزش چرتکه در اصفهان فعالیت می‌کنند.

از این‌ رو انتخاب یک مرکز مناسب می ‌تواند تا حد بسیار زیادی دشوار باشد. اما نگران نباشید شما می ‌توانید با اطمینان خاطر در هر رده سنی در آموزش‌های چرتکه مجموعه ما شرکت کرده و در مدت زمانی متوجه پیشرفتتان در مهارت‌های پیشرفته خود و یا کودکتان در محاسبات ریاضی شوید. اگر می‌خواهید کودک شما به در مسیر موفقیت خود قدم نهاد و به بتواند در جهات مختلف زندگی به موفقیت برسد، قطعاً بهتر است برای ثبت ‌نام در آموزش چرتکه اصفهان لحظه‌ ای تردید نکنید. مجموعه ما از روش‌ها و متدهای جدیدی جهت آموزش چرتکه استفاده کرده و این خدمات را با بهترین هزینه ممکن ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز کارشناسان ما در خدمت شما هستند.

 هزینه کلاس چرتکه در اصفهان

همانطورکه در بخش قبل گفته شد آموزش چرتکه اصفهان در سه سطح مختلف مبتدی، متوسط و پیشرفته اجرا می‌شود. مدت زمان هر یک از سطوح نیز با توجه به مؤسسه‌های آموزشی مختلف متفاوت است. از این ‌رو نمی‌توان درمورد هزینه و شهریه  کلاس چرتکه اصفهان اطلاعات دقیقی را بیان کرد. چرا که این مورد به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما می ‌توانید برای ثبت ‌نام در کلاس‌های چرتکه آموزشگاه رادمان فرنود و اطلاع از هزینه کلاس با شماره‌ های درج شده در سایت تماس برقرار کنید.

 جمع ‌بندی

 چرتکه یکی از ابزارهای بسیار قدیمی بوده که در حال ‌حاضر آموزش محاسبه با آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چرا که آموزش چرتکه اصفهان باعث شده تا افراد تمرکز بهتری داشته باشند، حافظه خود را تقویت کرده و در انجام محاسبات ریاضی توانایی بالایی را بدست بیاورند. در این مطلب به ‌طور کامل در مورد اهمیت کلاس چرتکه و شرایط آن توضیحاتی را بیان کردیم تا شما عزیزان بتوانید با آگاهی بیشتری جهت ثبت ‌نام در این کلاس‌ها اقدام کنید.

سوالات متداول چرتکه در اصفهان

چرتکه چیست؟

چرتکه یک ابزار محاسباتی باستانی است که از مهره‌های روی میله‌ها برای نمایش اعداد و انجام محاسبات استفاده می‌کند.

مزایای آموزش چرتکه چیست؟

  • افزایش سرعت محاسبات ذهنی
  • تقویت مهارت تفکر منطقی و حل مسئله
  • تقویت حافظه
  • افزایش اعتماد به نفس
  • تقویت تمرکز
  • تقویت خلاقیت
  • افزایش هوش و توجه

چرتکه برای چه سنی مناسب است؟

آموزش چرتکه برای هر سنی مناسب است، اما سن ایده‌آل برای شروع بین ۵ تا ۷ سالگی است.

مدت زمان آموزش چرتکه چقدر است؟

مدت زمان آموزش چرتکه به برنامه آموزشی موسسه تدریس بستگی دارد. به طور کلی، آموزش چرتکه در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته ارائه می‌شود که هر سطح بین ۱ تا ۳ ترم طول می‌کشد.

هزینه کلاس چرتکه به چه صورت است؟

هزینه کلاس چرتکه به عوامل مختلفی مانند موسسه آموزشی، سطح آموزش و مدت زمان دوره بستگی دارد.

آیا یادگیری چرتکه سخت است؟

یادگیری چرتکه با کمی تمرین آسان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا