آموزش آیلتس تضمینی اصفهان

یکی از اصلی ترین مدارک مورد نیاز برای قبولی در دانشگاه های معتبری نظیر آکسفورد و هاروارد و… موفقیت در آزمون آیلتس می باشد. بدیهی است که موفقیت در این آزمون نیازمند برنامه ای جامع و منابع کافی است. همچنین مشاوره با اساتیدی که قبلا این مسیر را طی کرده اند بسیار پر اهمیت می باشد به همین دلیل افراد زیادی در کلانشهر هایی مانند اصفهان به دنبال آموزش آیلتس تضمینی اصفهان هستند. لذا به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به مهم ترین خصیصه‌های آموزش آیلتس تضمینی اصفهان بپردازیم تا بتوانیم گامی موثر در جهت یاری رساندن به شما عزیزان در جهت انتخاب مناسب ترین مرکز معتبر برای آموزش آیلتس تضمینی اصفهان و دستیابی به موفقیت شما برداریم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آموزش آیلتس تضمینی اصفهان

آزمون آیلتس چیست؟

انواع آزمون آیلتس

آزمون آیلتس در دو سطح عمومی یا جنرال و آکادمیک برگزار می شود. آزمون جنرال، مناسب افرادی است که قصد تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان را ندارند و صرفا به دلیل مهاجرت یا یافتن شغل و یا گذراندن دوره های فنی و حرفه ای به این کشورها سفر می کنند. ولی افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی را دارند، باید در آزمون آکادمیک آیلتس شرکت کنند.

 آزمون آیلتس دارای مزیت های بسیار زیادی برای دانشجویان ایرانی نیز هست؛ مثلا اگر قصد شرکت در آزمون دکتری را دارید  ارائه نمره مناسب در آزمون آیلتس کمک بسیار زیادی برای قبولی شما در مصاحبه دکتری خواهد بود.  این آزمون دارای  نمره 0 تا 9 است. کسانی که نمرات 0 الی 1 را دریافت کنند یعنی در سطح بسیار ضعیفی از درک زبان انگلیسی قرار دارند. در مقابل کسانی که نمرات بالاتر از 6 الی 9  را دریافت کنند، به منزله داشتن سطحی بسیار مناسب در فراگیری این زبان می باشد. اکثر دانشگاه های معتبر بریتانیایی نمره 7 را برای قبولی در این دانشگاهها ملاک می دانند.

دلیل اهمیت انتخاب آموزش آیلتس تضمینی اصفهان

 اکثر کسانی که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند و یا نیاز به نمره کافی برای اخذ پذیرش از دانشگاه های بریتانیایی را  دارند، دارای  وقت محدودی برای قبولی در این آزمون هستند به همین دلیل فرصت کافی برای آزمون و خطا ندارند و باید در اسرع وقت در این آزمون نمره خوبی بگیرند به همین دلیل انتخاب موسسه ای که دارای کلاس  آموزش آیلتس تضمینی اصفهان باشد بسیار مهم است. این کلاس ها دارای اساتیدی متخصص در زمینه تدریس مباحث مهم آزمون آیلتس هستند و می توانند میانبرهای مناسبی را در اختیار متقاضیان این آزمون قرار دهند همچنین اطلاع این موسسات از منابع مناسب برای آزمون و برگزاری  آزمون های شبیه سازی شده با آزمون اصلی سبب افزایش تجربه و مهارت فرد در این آزمون می شود. از طرفی توانایی مدیریت و کنترل استرس فرد بسیار ارتقا می یابد که این امر نقش فوق العاده مهمی در موفقیت در آزمون ایلتس دارد.

دلیل اهمیت انتخاب آموزش آیلتس تضمینی اصفهان

شرایط ثبت نام آزمون آیلتس چگونه است؟

  • این آزمون توسط سازمان های متعددی در ایران برگزار می شود و شرکت کنندگان هر سال 48 بار و در هر ماه 4 بر می توانند در این آزمون شرکت کنند.
  • ثبت نام در هر مرکزی به صورت آنلاین و با شرایط بسیار مشابه صورت می گیرد لذا توصیه میشود جهت کسب اطلاعات بیشتر  به سایت  هر سازمان مراجعه کنید و بعد از مشاهده دستورالعمل و پرداخت هزینه آزمون، نسبت به ثبت نام در آزمون مربوطه اقدام نمایید.
  • حداقل سن برای شرکت در این آزمون 16 سال می باشد.
  • تمام متقاضیان باید دارای کارت ملی و یا پاسپورت باشند.

قبل از ثبت نام در دوره آموزش آیلتس تضمینی اصفهان چه مواردی را در موسسه مورد نظر بررسی کنیم؟

  1. در وهله ی اول بررسی کنید که موسسه مورد نظر  از چه منابعی استفاده می کنند؟ بهره گیری از منابع معتبر و استاندارد اصل مهم و بسیار اساسی در قبولی در آزمون آیلتس است.
  2. به مدرسین مجموعه مورد نظر و تیم آموزشی آنها توجه ویژه ای داشته باشید. مدرسینی که صرفا توانایی قابل قبولی در زبان انگلیسی داشته باشند لزوما اساتید مناسبی برای تدریس آزمون آیلتس نیستند این آزمون نیازمند اساتیدی است که با اصول تکنیکال برای پاسخ به سوالات آماده باشد.
  3. آیا مجموعه مورد نظر دارای آزمون تعیین سطح است؟ این مسئله نیز بسیار مهم است چرا که در صورت مختلط بودن سطوح آسیب جدی به همه ی متقاضیان وارد خواهد کرد.
دوره آموزش آیلتس تضمینی اصفهان

هشدار جدی!!!آموزش آیلتس تضمینی اصفهان حرفه ای کار هر موسسه ای نیست!

یکی از مهمترین نکاتی که باید در انتخاب موسسه ای که برای آموزش آیلتس تضمینی اصفهان در نظر بگیرید این است که موسسه مورد نظر دارای اساتید متخصص برای تدریس آیلتس باشد. در بسیاری از موسسات نامعتبر دیده شده که برخی از آنها به دلیل نداشتن اساتید آیلتس از اساتیدی استفاده می کنند که صرفا دانش انگلیسی خوبی دارند در حالی که آموزش آیلتس امری پیچیده و تخصصی است و صرفا کسی که دانش زبان انگلیسی خوبی دارد نمی تواند استاد آیلتس خوبی باشد. بهترین فرد برای تدریس آیلتس کسی است که قبلا این مسیر را طی کرده باشد و نمره خوبی  از آزمون آیلتس دریافت کرده باشد. چنین فردی با تمام چالش های مسیر موفقیت در آزمون آیلتس آشنا است و می تواند مشاور و استاد بسیار خوبی در این زمینه باشد.

کلام آخر

یکی از پر مخاطب ترین آزمون های بین المللی آزمون آیلتس است. افراد زیادی به قصد مهاجرت یا یافتن شغلی مناسب و یا اخذ بورسیه تحصیلی در کشورهای بریتانیایی و انگلیسی زبان در این آزمون شرکت می کنند و شانس خود را برای پیشرفت تحصیلی و شغلی محک می زنند. عموما افرادی که قصد مهاجرت دارند وقت کمی برای مطالعه و پیدا کردن منابع مفید برای موفقیت در آزمون آیلتس را دارند به همین دلیل پیدا کردن موسسه ای که دارای آموزش تضمینی آیلتس باشد بسیار مفید خواهد بود.

 امروزه موسسات بسیاری در کلانشهرها تاسیس شده اند که در میان آنها موسسات نا‌معتبر نیز بسیار است به همین دلیل یکی از چالش های متقاضیان آزمون آیلتس، پیدا کردن موسسه ای معتبر و موثق برای آموزش آیلتس تضمینی اصفهان است یکی از بهترین موسسات در این حوزه موسسه آموزش آیلتس تضمینی اصفهان رادمان فرنود است. این موسسه دارای تیم آموزشی و اداری متخصص در زمینه آزمون آیلتس می باشد. شما عزیزان می توانید به سایت www.rafcentre.com مراجعه کنید و از طریق ارتباط با کارشناسان این مجموعه وقت مشاوره و تعیین سطح بگیرید و در مسیر موفقیت در این آزمون قدم بردارید. 

پیمایش به بالا