خانه » آیلتس تضمینی ۷ اصفهان

آیلتس تضمینی ۷ اصفهان

تحصیل و اقامت در دانشگاههای معتبر کشورهای انگلیسی زبان نیاز به دریافت نمره ی مورد قبول این دانشگاهها را دارد. اکثر این دانشگاهها نمره ۷ را جزو مدارک مورد نیاز برای پذیرش در این دانشگاه‌ها به شمار می آورند. در سال‌های اخیر موسسات فراوانی ادعا دارند که میتوانند کمک شایانی در جهت کسب نمره عالی آیلتس تضمینی ۷ داشته باشند. اگر در جستجوی یافتن موسسه آیلتس تضمینی ۷ اصفهان هستید نگران نباشید ما در این مقاله قصد داریم یکی از مهم ترین مراکز آیلتس تضمینی ۷ اصفهان را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آیلتس تضمینی 7 اصفهان

آزمون آیلتس چیست؟

آزمون آیلتس مهم ترین آزمون برای اعتبار بخشی زبان انگلیسی افرادی است که زبان انگلیسی جزو زبان اصلی آنها نیست و قرار است از زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم استفاده کنند. آزمون آیلتس که کوتاه شده عبارت انگلیسی International English Language Testing System می باشد به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است.  شورای بریتانیا، مرکز ارزیابی زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج انگلیس و IDP Education استرالیا، مدیریت و نظارت این آزمون را بر عهده دارند. در این آزمون هر چهار مهارت زبان انگلیسی، شامل خواندن (Reading)، نوشتن (Writing) و صحبت کردن (Speaking) و گوش دادن (Listening)، مورد ارزیابی قرار می گیرد. عموما موضوعات سوالات آزمون آیلتس در حوزه های متعدد می باشد که از آن جمله می توان به تحولات علم و فناوری و تکنولوژی و زندگی روزمره و سرگرمی و آموزش و جغرافیا و آب و هوا و… را می توان نام برد.

۴ دلیل مهم برای شرکت در آیلتس

  1. با داشتن مدرک آیلتس، دیگر کار کردن در مراکز معتبر کشورهای انگلیسی زبان آرزو نیست. آزمون آیلتس یکی از محبوب ترین و معتبرترین آزمون های مورد قبول در کشورهای های مختلف جهان است که می تواند شانس یافتن حرفه مورد علاقه شما را افزایش دهد.
  2. بین زبان انگلیسی و آمریکایی تفاوت هایی وجود دارد. خبر خوش اینکه آزمون آیلتس هر دو زبان را به نحو احسن پوشش می دهد.
  3. در سراسر جهان مراکز زیادی برای شرکت در این آزمون وجود دارد و از این لحاظ محدودیتی ندارید.
  4. نمرات آزمون آیلتس هر چهار مهارت خواندن و نوشتن و صحبت کردن و گوش دادن زبان انگلیسی شما را مورد ارزیابی قرار می دهد. بنابراین با کسب بهترین نمره در آزمون آیلتس می توانید سطح مهارت و درک خود را از زبان دوم، به اطلاع دیگران برسانید.

آیلتس تضمینی ۷ اصفهان

نمره بندی آزمون آیلتس بین ۰ تا ۹ می باشد. کسانی که نمره ۰ یا ۱ را دریافت کرده باشند یعنی دارای مهارت بسیار ضعیفی در فهم و درک زبان انگلیسی هستند.

 افرادی که موفق به دریافت نمره ۵، ۶ و یا ۷ شوند، به ترتیب دارای سطح متوسط تا خوب هستند.

اکثر مراکز آموزشی و کارفرمایان و دانشگاه‌های کشورهای انگلیسی زبان  حداقل نمره قبولی برای دریافت پذیرش از این دانشگاهها را نمره ۷ اعلام می نمایند. بنابراین پیشنهاد اکثر استادان متخصص در موسسه معتبر آیلتس این است که متقاضیان خود را برای نمره ۷ یا حتی نمرات بالاتر آماده نمایند. امروزه موسسات زیادی در کلانشهر ها بالاخص تهران و اصفهان و… وجود دارند که ادعای آنها برای متقاضیان این آزمون، آیلتس تضمینی ۷ اصفهان می باشد. لذا پیشنهاد می شود پیش از ثبت نام در این موسسات به بررسی دقیق موارد مهم بپردازید و از انتخاب موسسات نامعتبر بپرهیزید چرا که انتخاب موسسات غیر تخصصی و مبتدی ممکن است وقت و انرژی متقاضیان را اتلاف نماید.

هزینه آیلتس تضمینی 7 اصفهان

هزینه آیلتس تضمینی ۷ اصفهان

هزینه آیلتس تضمینی ۷ اصفهان به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین هزینه آیلتس تضمینی ۷ اصفهان، سطح شما می باشد. فاکتور بعدی سطح موسسه و یا حضوری و غیر حضوری بودن کلاس های درسی می باشد و یا هر موسسه بر اساس خدمات متنوع خود هزینه خاصی را برای متقاضیان و زبان آموزان خود در نظر میگیرد. توصیه می شود با موسسه انتخابی ارتباط بگیرید و در آزمون تعیین سطح آنها شرکت کنید و در نهایت نسبت به هزینه آیلتس تضمینی ۷ اصفهان اطلاعات گسترده ای را بدست بیاورید.

پیش از ثبت نام در کلاس های آیلتس تضمینی ۷ اصفهان به بررسی این موارد بپردازید:

توصیه ما به متقاضیان شرکت در کلاسهای آیلتس تضمینی ۷ اصفهان ارزیابی سه نکته مهم است که در ذیل به 

آنها اشاره خواهیم کرد.

  1. مهمترین اصل در کلاس های تضمینی آیلتس، استاندارد بودن سطح این کلاس هاست بسیاری از مراکز که ادعای تضمین موفقیت در این آزمون ها را دارند از منابع چند سال قبل این آزمون استفاده می کنند.
  2. دارا بودن تیم قوی و متخصص برای راهنمایی داوطلبین. حتما بررسی کنید که مدرسان این کلاس ها قبلا از خوان آزمون آیلتس گذشته باشند و موفق به دریافت نمره ای مناسب از این آزمون شده باشند. چرا که برخی از اساتید به صرف داشتن مدرک زبان نامرتبط دانشگاهی، خود را استاد آیلتس می دانند و می توانند سبب گمراهی داوطلبان شوند.
  3. آیا تیم موسسه مورد نظر توانایی لازم برای تضمین نمره ۷ آیلتس را دارد؟ یا صرفا ادعای این مسئله را دارد؟
  4. آیا مجموعه مورد نظر دارای تیم مشاوره قوی برای راهنمایی و برنامه ریزی داوطلبین است؟ بهترین مشاوران کسانی هستند که قبلا این مسیر را طی کرده اند و کاملا با چالش های این مسیر آشنایی دارند و می توانند به خوبی داوطلبان این مسیر پر چالش را راهنمایی کنند.
  5. آیا مجموعه مورد نظر از منابع خوبی برای تضمین نمره ۷ آیلتس استفاده می کند؟
  6. آیا مرکز آیلتس مورد نظر جایگاهی برای مبتدیان در نظر گرفته است و میتواند آنها را نیز  برای نمره ۷ آماده کند؟  این دوره مناسب کسانی است که سطح بسیار ضعیفی دارند و از طرفی وقت کمی برای کسب نمره قبولی دارا می باشند و باید در اسرع وقت نسبت به کسب نمره قبولی اقدام نمایند.
ثبت نام در کلاس های آیلتس تضمینی 7 اصفهان

پروسه برگزاری آزمون آیلتس به چه شکل است؟

آزمون آیلتس برای هر دو بخش عمومی و آکادمیک به فاصله دو هفته یکبار برگزار می شود با توجه به هزینه بالای این آزمون و همچنین وقت کمی که عموما داوطلبان برای کسب موفقیت دارند، پیشنهاد می شود که در کلاس های آیلتس تضمینی ۷ اصفهان شرکت نمایید و پس از رسیدن به سطح مناسب میزان مهارت خود را در آزمون بین المللی و اصلی آیلتس محک بزنید.

پروسه برگزاری این آزمون به این شکل است که در روز آزمون ابتدا از داوطلبان درخواست می شود که  به سوالات بخش سوالات Listening  پاسخ دهند و در مرحله بعدی به سوالات Reading و بعد به سوالات Writing باید پاسخ بدهند. در این آزمون اجازه استفاده از خودنویس و خودکار ندارند و باید تمام سوالات را با مداد نرم پاسخ بدهند. زمان امتحان  Speaking متعاقبا به متقاضیان اطلاع داده خواهد شد ولی در اکثر اوقات این آزمون در عصر همان روز انجام می گیرد  و اولویت با متقاضیان شهرستانی است.    

برگزاری آزمون آیلتس
کلام آخر

کسب نمره قبولی در آزمون حیاتی آیلتس تاثیر فوق العاده زیادی در سرنوشت شغلی و تحصیلی شما خواهد داشت. از طرفی با افزایش تعداد موسسات نامعتبر در کلانشهر هایی نظیر اصفهان یافتن موسسه ای که دارای آیلتس تضمینی ۷ اصفهان باشد امری دشوار است. یکی از بهترین موسسات در این حوزه، مرکز آموزشی رادمان فرنود می باشد.

 این مجموعه دارای تیم فوق العاده حرفه ای با کارشناسان متخصص در این حوزه است؛ شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه به آدرس rafcentre.com با کارشناسان مجرب آن ارتباط بگیرید و بعد از آزمون تعیین سطح فاصله خود را تا نمره آیلتس تضمینی ۷ اصفهان دریابید و در نتیجه آگاهانه تر و متناسب با سطح خود به تلاش بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا