دریافت و نصب نرم افزار Adobe Connect

دریافت و نصب نرم افزار Adobe Connect

برای شرکت در کلاس های آنلاین میتوانید از کامپیوتر یا گوشی موبایل و بوسیله مرورگر اینترنت یا نصب اپلیکیشن وارد کلاس شوید.

کامپیوتر سیستم عامل ویندوز

در کامپیوتر خود میتوانید با نصب نرم افزار Adobe Connect وارد کلاس شده و یا مستقیما با استفاده از مرورگر Mozilla Firefox یا Google Chrome وارد کلاس شوید:

ورود به کلاس با نرم افزار Adobe Connect

ابتدا آخرین ورژن نرم افزار Adobe Connect نسخه ویندوز را از اینجا دانلود و نصب نمایید ، سپس با کلیک روی لینک آدرس وارد کلاس شوید.

در صورتیکه نام کاربری و کلمه عبور دارید در قسمت Registered Users آنرا وارد نمایید و در غیر اینصورت با وارد کردن نام و نام خانوادگی خود به انگلیسی در قسمت Guest منتظر تایید استاد و ورود به کلاس بمانید.

ورود به کلاس از طریق مرورگر Mozilla Firefox یا Google Chrome با استفاده از فلش پلیر

در این روش باید مرورگر شما کاملا آپدیت بوده و آخرین ورژن Flash Player را از اینجا دانلود و نصب نمایید. برای اطمینان بهتر است ابتدا ورژن های قبلی فلش پلیر را از روی سیستم خود حذف نموده سپس آخرین ورژن را نصب کنید. و با استفاده از لینک آدرس وارد کلاس شوید.

در صورتیکه نام کاربری و کلمه عبور دارید در قسمت Registered Users آنرا وارد نمایید و در غیر اینصورت با وارد کردن نام و نام خانوادگی خود به انگلیسی در قسمت Guest منتظر تایید استاد و ورود به کلاس بمانید.

همچنین میتوانید آخرین ورژن Mozilla Firefox را از اینجا واخرین ورژن Google Chrome را از اینجا دانلود و نصب نمایید.

ورود به کلاس بصورت مستقیم از طریق مرورگر Mozilla Firefox یا Google Chrome بدون استفاده از فلش پلیر

در این روش ساده مستقیما با استفاده از مرورگر و بدون هیچ افزونه دیگر با داشتن لینک ادرس وارد کلاس میشوید، این روش حتی در انواع موبایل و تبلت هم قابل استفاده است .

تذکر: در صورتیکه به عنوان استاد وارد کلاس میشوید این روش برای شما کارایی ندارد و باید از روش های اول و دوم استفاده کنید.

گوشی و تبلت های اندروید

در گوشی و تبلت های آندروید باید اپلیکیشن Adobe Connect را از کافه بازار یا Google Play و یا مستقیما از اینجا دریافت و نصب نمایید و سپس با وارد کردن لینک آدرس کلاس در صورتیکه نام کاربری و کلمه عبور دارید در قسمت Registered Users آنرا وارد نمایید و در غیر اینصورت با وارد کردن نام و نام خانوادگی خود به انگلیسی در قسمت Guest منتظر تایید استاد و ورود به کلاس بمانید.

گوشی و تبلت های اپل

در گوشی و تبلت های اپل باید اپلیکیشن Adobe connect را از AppStore دریافت و نصب نمایید و سپس با وارد کردن لینک آدرس کلاس در صورتیکه نام کاربری و کلمه عبور دارید در قسمت Registered Users آنرا وارد نموده و در غیر اینصورت با وارد کردن نام و نام خانوادگی خود به انگلیسی در قسمت Guest منتظر تایید استاد و ورود به کلاس بمانید.

پیمایش به بالا