خانه » دوره فشرده زبان اصفهان

دوره فشرده زبان اصفهان

افراد به دلیل تصمیم بدون برنامه و ناگهانی برای مهاجرت و یا یافتن شغلی مناسب تر و همچنین اخذ پذیرش از دانشگاه های معتبر نیازمند یادگیری هرچه سریعتر زبان هستند. لذا با توجه به زمان محدودی که این افراد دارند، یکی از مهم ترین انتخاب ها برای این افراد دوره فشرده زبان اصفهان است. موسسات مختلفی در کلانشهر اصفهان به برگزاری این کلاس ها می پردازند. اما نگرانی اکثر زبان آموزان و متقاضیان آزمون های آیلتس و تافل و … این است که در صورتی که این کلاس ها به اشتباه انتخاب شوند، امکان اتلاف وقت و انرژی آنها را خواهد داشت. لذا یکی از اساسی ترین چالش های زبان آموزانی که وقت کافی برای مطالعه خودآموز یا شرکت در کلاس های ترمیک را ندارند یافتن دوره فشرده زبان اصفهان مناسب و کارآمد است.

 قصد ما از ارائه این مطلب شرح جامع تر ویژگی های این نوع کلاسهای فشرده و سطوح آن است از طرفی مایلیم تا به طور کامل تر توضیح دهیم که این دوره ها مناسب چه افرادی است.

اگر یافتن بهترین دوره فشرده زبان اصفهان دغدغه شما نیز می باشد، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

دوره فشرده زبان اصفهان

منظور از دوره فشرده زبان اصفهان چیست؟

یکی از نخستین سوالات زبان آموزان راجع به این دوره های فشرده، نحوه برگزاری و تفاوت آنها با کلاس های عادی است.

 به زبان ساده کلاس های فشرده زبان، شامل جلساتی از کلاس هاست که دارای مدت زمان بیشتری نسبت به کلاس های عادی است. از طرفی تعداد جلسات برگزاری کلاس های فشرده بیشتر از کلاس های عادی می باشد. این کلاس ها دارای استقبال زیادی هستند چرا که میزان یادگیری در آنها بسیار بیشتر از کلاس های عادی است.

دوره فشرده زبان اصفهان برای چه کسانی توصیه می شود؟

در عصر امروز سرعت بسیار مهم است. شاید فرصت مهاجرت یا یافتن شغلی مناسب در کشور مورد علاقه شما یک بار اتفاق بیفتد. بنابراین یادگیری هرچه سریعتر زبان، شانس شما را برای استفاده از این فرصت ها افزایش خواهد داد.

این دوره مناسب افراد زیادی است که در ذیل به مهم ترین آنها اشاره خواهد شد:

  1. اصلی ترین متقاضیان این دوره ها افرادی هستند که نیاز دارند در مدت زمان کوتاهی از دانشگاههای معتبر خارجی پذیرش بگیرند.
  2. کسانی که مشکلات اخذ پذیرش آنها جهت مهاجرت حل شده و فقط مدت کوتاهی فرصت دارند تا مدرک زبان خود را ارائه دهند.
  3. متقاضیان آزمون های آیلتس و تافل و…
  4. متقاضیان آزمون های زبان دکتری نظیر MHLE  وزارت بهداشت و MSRT وزارت علوم
  5. اگر در سطح مبتدی زبان قرار دارید و مایلید در مدت زمانی بسیار کوتاه به سطح بالاتری پیشرفت کنید دوره فشرده زبان مناسب شماست.
  6. این دوره ها مناسب اشخاصی است که به سفرهای بین المللی تجاری و تخصصی فرستاده می شوند و باید در مدت کوتاهی زبان را بیاموزند تا در سفرهای کاری و ماموریت های خود قادر به برقراری ارتباط در این شرایط باشند.
ثبت نام در دوره فشرده زبان اصفهان

دوره فشرده زبان اصفهان شامل چه سطوحی است؟

یکی دیگر از دغدغه های زبان آموزان این است که آیا این کلاس ها مناسب افرادی که در سطح مبتدی قرار دارند است یا خیر؟ 

در پاسخ باید بگوییم، بلی. این کلاس ها از سطح مبتدی آغاز شده و تا سطح پیشرفته را شامل می شود. بنابراین در ابتدای ثبت نام در این کلاس ها آزمون تعیین سطح برگزار می شود و بنا به سطح هر زبان آموز دوره های فشرده متناسب با سطح آن ها معرفی می شود.  

ویژگی های دوره فشرده زبان اصفهان

  1. طول دوره های فشرده زبان به مراتب کوتاهتر از کلاس های عادی حضوری می باشد و به این ترتیب شخص در زمان کمتری به سطحی از یادگیری زبان می پردازد که هدف آن را در برنامه ریزی خود داشته است.
  2. دوره فشرده زبان اصفهان هم مناسب افرادی است که مایل به شرکت در کلاس های حضوری هستند، و هم برای افرادی که به هر دلیل علاقمند به کلاس های آنلاین و و غیر حضوری هستند، مناسب است. چرا که این دوره ها در هر دو نوع حضوری و غیر حضوری برگزار می شوند.

مزایای شرکت در دوره فشرده زبان چیست؟

بر همه مبرهن است که با توجه به فرار بودن زبان دوم یادگیری آن آسان نیست. یکی از مهمترین مزایای شرکت در دوره فشرده زبان اصفهان افزایش تمرکز زبان آموزان است. چرا که به دلیل فشرده بودن این کلاس ها فواصل و گپ بین کلاس ها بسیار کم است و همین امر از فراموش شدن مطالب جلسه گذشته ممانعت خواهد نمود. و باعث افزایش تمرکز زبان آموزان در کلاس شده و احتمال فراموش شدن مطالب جدید و پیوستگی آنها با مطالب جلسه قبلی به شدت کاهش می یابد.

مزیت دیگر این کلاس ها، تحقق نیاز اصلی زبان آموز، یعنی سرعت یادگیری است. فردی که در این کلاس ها شرکت می نمایید قصد دویدن به سمت اهداف خویش را دارد! بنابراین شرکت در این دوره ها سبب نیل موفقیت آمیز وی به اهداف بلند مدت و مهم خواهد شد.

از دیگر مزایای شرکت در دوره فشرده زبان اصفهان تاکید آن بر چهار مهارت اصلی زبان، خواندن و نوشتن و گوش دادن و به ویژه صحبت کردن و مکالمه است. بنابراین در این کلاس ها مشکلی که در کلاس های عادی زبان وجود دارد، برطرف می شود. چرا که فرصت کافی برای مکالمه تمام زبان آموزان وجود دارد.

مزایای دوره فشرده زبان اصفهان

هزینه دوره فشرده زبان چقدر است؟

هزینه این دوره ها در موسسات زبان مختلف بسته به تعداد جلسات و منابعی که در تدریس استفاده می کنند و همچنین تیم اساتید مجرب مجموعه متفاوت است. توصیه می شود جهت اطلاع از هزینه کلاس های فشرده زبان و روز و ساعت برگزاری جلسات با کارشناسان مجموعه مورد نظر تماس بگیرید و از هزینه این دوره ها مطلع شوید.

کلام آخر

یکی از مهم ترین مهارت هایی که در پیدا کردن شغل مناسب و همچنین اخذ بورسیه دانشگاههای معتبر  و ویزای کشورهای مورد علاقه شما سودمند است، یادگیری زبان می باشد.

بر کسی پوشیده نیست که یادگیری زبان، سبب ارتقا سطح کیفی جنبه های مختلفی از زندگی فردی و اجتماعی خواهد شد.

شاید اکثر ما در دوره های مختلفی از زندگی خود کمر به یادگیری زبان برداشته ایم ولی به دلایل گوناگون در پیشبرد این هدف موفق نبوده ایم. به همین دلیل کارشناسان و اساتید این زبان تاکید بر یادگیری با برنامه و مستمر را دارند. یکی از مهم ترین و پر بازده ترین روش های یادگیری زبان شرکت در دوره های فشرده زبان می باشد. این دوره ها در موسسات بسیاری از شهرهای بزرگی نظیر اصفهان و شیراز و تهران و…. برگزار می شود. اما یکی از اصلی ترین دغدغه های زبان آموزان یافتن موسسه ای معتبر برای برگزاری این دوره ها در کلانشهر هایی نظیر اصفهان است.

موسسه زبان رادمان فرنود یکی از بهترین مراکز معتبر جهت برگزاری دوره فشرده زبان اصفهان می باشد. تیم آموزشی و اداری متخصص این مجموعه شما را در تمام مراحل یادگیری زبان یاری خواهد کرد. تا بتوانید بهترین نتیجه را در کوتاهترین زمان ممکن کسب کنید. پشتیبانی از زبان آموزان در تمام سطوح و استفاده از منابع آپدیت و مشاوره های منظم و مستمر  و طول برگزاری دوره ها از ویژگی های مهم شرکت در دوره فشرده اصفهان موسسه زبان رادمان فرنود می باشد.

این دوره ها هر چهار مهارت زبان را به خوبی پوشش می دهند. برای شرکت در دوره های فشرده اصفهان این موسسه به سایت rafcentre.com مراجعه نمایید. بعد از تماس با کارشناسان مجرب این تیم و تعیین سطح در کوتاهترین زمان ممکن موفقیت در زبان را از آن خود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا