دوره فشرده مکالمه اصفهان

اگر اهل اصفهان هستید و به دنبال بهترین دوره فشرده مکالمه اصفهان می گردید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. تلاش ما بر این است که در این مطلب به مهم ترین خدمات دوره فشرده مکالمه اصفهان و همچنین سوالاتی که ذهن شما عزیزان را به خود مشغول کرده پاسخ دهیم.

نخستین وسیله ارتباطی بشر زبان می باشد. در زمان های قدیم به دلیل محدودیت ارتباط بین انسانها ضرورتی برای یادگیری زبانی غیر از زبان مادری احساس نمی شد. اما با پیشرفت حداکثری علم و تکنولوژِ های نظیر موبایل و کامپیوتر و اینترنت نیاز به یک زبان مشترک در سراسر جهان هر روز بیشتر از دیروز احساس می شود. به همین دلیل یادگیری زبان انگلیسی به عنوان شناخته شده ترین زبان جهان، بسیار پر اهمیت است. یادگیری مکالمه زبان در صورتی که با حوصله و با برنامه ریزی قبلی انجام شود امری لذت بخش است. اما گاهی شرایطی وجود دارد که زمان کمی برای یادگیری زبان و به ویژه مکالمه داریم. به همین دلیل در کلانشهرهای پهناوری هم چون تهران و اصفهان و… دوره های فشرده مهارتهای چهارگانه زبان وجود دارند. 

دوره فشرده مکالمه اصفهان

دوره فشرده مکالمه اصفهان شامل چه خدماتی است؟

عموما اولین سوالی که زبان آموزان می پرسند این است که خدمات دوره فشرده مکالمه اصفهان شامل چه نوع خدماتی است؟ و تفاوت آن با کلاسهای عادی چه چیزی است؟ در پاسخ باید بگوییم کلاسهای دوره فشرده دارای مدت زمان بسیار بیشتری نسبت به کلاس های عادی است. از طرفی تعداد جلسات این کلاس ها در طول هفته بیشتر از کلاس های عادی است. مثلا اگر تعداد کلاس های عادی شما 2 جلسه 2 ساعته در هفته  می باشد کلاسهای دوره فشرده 3 جلسه ی 4 ساعته می باشد.

این کلاس ها عموما دارای استقبال بسیار بیشتری نسبت به کلاس های عادی است چرا که فواصل بین کلاس ها بسیار کم بوده و احتمال فراموش شدن مطالب ناچیز است.

دوره فشرده مکالمه اصفهان مناسب چه کسانی است؟

طبق ضرب المثل “بخت یکبار در خونه ادمو میزنه” نباید باعث از دست رفتن شانس و اقبال خود شویم. قبولی در دانشگاههای معتبر کشورهای انگلیسی زبان یا فرصت اقامت و مهاجرت به این کشورها بسیار محدود است. بنابراین توصیه می شود برای یادگیری هر چه سریعتر زبان خود به ویژه مهارت مکالمه تلاش را شروع کنید. لذا این دوره ها مناسب افراد گوناگونی است که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

  1. کسانی که مهارت بالایی در سه مهارت دیگر زبان دارند و فقط در هنگام صحبت کردن و بخش مکالمه نمره کمی می گیرند.
  2. متقاضیان آزمون های تافل و آیلتس و متقاضیان MHLE  وزارت بهداشت و MSRT وزارت علوم
  3. افرادی که به ماموریت های کاری سفر می کنند و قصد انجام معامله ای به زبان انگلیسی دارند.
  4. اگر جزو کسانی هستید که از سطح مکالمه ضعیف خود راضی نیستید و قصد دارید در مدتی بسیار کوتاه به سطح مورد نظر خود برسید.
  5. افرادی که قصد مهاجرت دارند و باید در مدت زمان کوتاهی مکالمه و مهارت شنیدن و گوش کردن خود را به سطح بالایی برسانند.
  6. افرادی که در ایران مصاحبه دکتری دارند و باید در جلسه مصاحبه به سوالات اساتید و داوران به انگلیسی پاسخ بدهند.
خدمات دوره فشرده مکالمه اصفهان

دوره فشرده مکالمه اصفهان مناسب افراد مبتدی نیز هست؟

سوال دیگری که در ذهن اکثر زبان آموزان است این است که دوره فشرده مکالمه مناسب چه سطحی است ؟

در پاسخ باید بگوییم که این دوره های فشرده مناسب سطوح مبتدی تا فشرده است. بعد از آزمون تعیین سطح هر زبان آموز به کلاس متناسب با سطح خود معرفی خواهد شد.

خصوصیات دوره فشرده مکالمه اصفهان

  1. اصلی ترین خصوصیت دوره های فشرده مکالمه این است که طول ترم و  دوره های آن بسیار کوتاهتر از کلاس های عادی است و همین مسئله سبب افزایش سرعت یادگیری  افراد و رسیدن به سطح مورد نظر میشود.
  2. این دوره ها هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار می شود. مطمئنا این خبر برای بسیاری از افراد که مسافت طولانی تا محل برگزاری دوره ها دارند یا شاغل هستند و… بسیار مسرت بخش خواهد بود.
  3. با ارتقا سطح زبان خود می توانید با شرکت های خارجی به صورت دورکاری کار کنید و از دستمزد دلاری خود لذت ببرید.

مزیت های  شرکت در دوره فشرده مکالمه اصفهان چیست؟

1. شما می توانید با گذراندن دوره فشرده مکالمه فرصت های شغلی بسیار بیشتری را از آن خود کنید. مثلا می توانید با مشتریان خارجی خود در محل کار به مذاکره بنشینید، یا حتی می توانید به تولید پادکست های انگلیسی زبان بیاندیشید. 

2. در دنیای امروزی سرعت، مهمترین مسئله و نیاز ما می باشد. یکی از نیاز های اصلی زبان آموزان سرعت یادگیری است. فردی که در این کلاس ها و دوره ها شرکت می کند، وقت اضافه ای برای به هدر دادن ندارد و باید با سرعت زیادی به سمت اهداف خود حرکت کند.

3. در دوره های فشرده مکالمه اصفهان فرصت کافی برای صحبت و مکالمه تمام افراد حاضر در کلاس وجود دارد. در کلاس های عادی به دلیل زمان کوتاه هر کلاس امکان تمرین مکالمه برای تمام افراد حاضر در کلاس وجود ندارد اما با توجه به زمان کلاس های هر دوره فشرده این مشکل برطرف شده است.

هزینه دوره فشرده مکالمه اصفهان چقدر است؟

هزینه این دوره های به عوامل گوناگونی وابسته است.

 سطح علمی شما و تعداد جلسات مورد نیاز برای رسیدن شما به سطح معقول و همچنین حضوری و غیر حضوری بودن جلسات  در تعیین هزینه کلاس ها بسیار پر اهمیت است.

  توصیه می شود جهت اطلاع از هزینه این دوره ها به سایت مجموعه مورد نظر مراجعه نمایید.

کلام آخر

تسلط بر زبان دوم شانس ما را در پیدا کردن شغل جدید یا موفقیت تحصیلی و قبولی در دانشگاههای معتبر سراسر جهان را دوچندان می کند. به همین بر کسی پوشیده نیست که یادگیری زبان بالاخص مهارت مکالمه زبان انگلیسی تاثیر فوق العاده شگرفی در ارتقا سطح فردی و اجتماعی زندگی ما خواهد داشت. اکثر ما در دوره هایی از زندگی به تمرین زبان پرداخته ایم اما به دلایل مختلف دست از تلاش در آن برداشته ایم. به همین دلیل بسیاری از کارشناسان یادگیری فشرده و مداومت در یادگیری را راه حل ما دانسته اند. یکی از متدهای یادگیری زبان شرکت در دوره های فشرده زبان است.  متاسفانه سودجویان زیادی به برگزاری دوره های فشرده زبان پرداخته اند. لذا یافتن مرکزی معتبر میان این تعداد مراکز کار آسانی نیست.

آکادمی زبان رادمان فرنود دارای تجربه ای درخشان در زمینه برگزاری دوره های عمومی و فشرده مکالمه می باشد. جهت رفاه حال زبان آموزان عزیز دوره فشرده مکالمه اصفهان در این مرکز به صورت حضوری یا غیر حضوری و به صورت خصوصی و عمومی برگزار می شود. تیم موسسه رادمان فرنود دارای اساتید برجسته و کارشناسانی مجرب در حوزه تدریس هر 4 مهارت زبان انگلیسی به ویژه مکالمه می باشد.

 جهت شرکت در دوره های این مجموعه می توانید به آدرس سایت rafcentre.com مراجعه نمایید و  از طریق تماس با کارشناسان مجموعه مشاوره لازم را دریافت نمایید. پس از کسب اطلاعات راجع به  متدهای تدریس اساتید و تعداد دوره های و نحوه ثبت نام در دوره ها در آزمون های تعیین سطح موسسه شرکت کنید. و بعد از تعیین سطح در دوره مورد نظر خود ثبت نام نمایید. 

پیمایش به بالا