خانه » زبان فشرده اصفهان

زبان فشرده اصفهان

بر کسی پوشیده نیست که ارتقا مهارت درک و مکالمه زبان انگلیسی تاثیر فوق العاده زیادی بر جنبه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی افراد دارد مثلا با بهبود سطح زبان انگلیسی شانس فرد برای پیدا کردن شغل مناسب یا قبولی در رشته مورد علاقه وی تا حد زیادی افزایش می یابد. افراد به دلیل دغدغه هایی که در زندگی عصر امروز وجود دارد، تمایل زیادی برای کسب دانش به صورت فشرده دارند. به همین دلیل کارآفرینان زیادی در شهر های بزرگ به فکر چاره ای برای رفع نیاز افراد هستند. بنابراین موسسات زیادی در شهرهای بزرگی همچون تهران و تبریز و اصفهان و… برای برگزاری کلاس های فشرده زبان تلاش می کنند. اگر شما نیز به دنبال دوره های زبان فشرده اصفهان هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. چرا که قصد داریم به نکات مهم این دوره ها و نحوه برگزاری آنها و پاسخ سوالات شما بپردازیم.

زبان فشرده اصفهان

کلاس های زبان فشرده اصفهان مناسب چه افرادی است؟

این دوره های فشرده یادگیری زبان مناسب افراد ذیل می باشد:

۱. افرادی که قصد دریافت بورسیه تحصیلی از کشورهای انگلیسی (بریتانیایی) و آمریکایی زبان را دارند و باید در مدت زمان بسیار کوتاهی در آزمون های معتبری نظیر آیلتس و تافل و … شرکت کنند.

۲. افرادی که تمام مدارک خود را به قصد مهاجرت به کشورهای خارجی ارسال کرده اند و باید در فرصت محدودی که دارند در آزمون هایی مانند آزمون آیلتس جنرال شرکت کنند.

۳. افرادی که به قصد ماموریت و سفر کاری به کشورهای خارجی سفر می کنند.

۴. افرادی که قصد شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت و وزارت علوم را دارند.

۵. افراد شاغل یا خانم هایی که کودک خردسالی دارند و کسی را برای مراقبت از فرزند خود ندارند و بنابراین امکان شرکت در کلاس های حضوری را ندارند.

نکات مهم راجع به دوره های زبان فشرده اصفهان

از ویژگی های دوره های زبان فشرده اصفهان می توان به این نکته اشاره کرد که این دوره ها از لحاظ مفاهیم و مباحثی که تدریس می شود، فرقی با کلاس های عادی و ترمیک ندارند. تنها تفاوت آنها با هم در ساعات آموزشی دو کلاس است که در دوره های فشرده زبان تعداد کلاس ها و مدت زمان هر کلاس بیشتر از کلاس های عادی است. در این کلاس ها نیز تمرینات زیادی به زبان آموزان داده می شود تا با تمرین بیشتر سریعتر از زبان آموزان دوره های ترمیک خود را به سطح بالاتری برسانند.

 ویژگی دیگر دوره های فشرده این است که این کلاس ها هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری برگزار می شود. بنابراین زبان آموزان شهرهای دور افتاده که به اساتید مجرب و متخصص دسترسی ندارند نیز می توانند به راحتی در این کلاس ها شرکت کنند و مشکل رفت و آمد برای آنها حل خواهد شد.

نکات مهم راجع به دوره های زبان فشرده اصفهان

انواع دوره های زبان فشرده اصفهان

دوره های زبان فشرده اصفهان مناسب طبقات مختلفی از افراد جامعه است که هر کدام هدف خاصی از یادگیری فشرده زبان دارند. به همین دلیل موسسات گوناگون انواع دوره های زبان فشرده را برگزار می کنند تا نیاز تمام افرادی که به یادگیری زبان احتیاج دارند برطرف شود.

۱. مسافرین

سالانه افراد زیادی مایل به سفر به کشورهای خارجی هستند. بنابراین اصلی ترین نیاز آنها دانستن حداقل هایی از زبان آن کشور است. بدیهی است که در صورت عدم آشنایی با زبان کشور مقصد مشکلات بسیار زیادی در انتظار آنها خواهد بود. به همین دلیل موسسات مختلف اقدام به برگزاری دورهای فشرده زبان برای مسافرین می نمایند. در این دوره ها مکالمات رایج در فرودگاه، رستوران و هتل و …. به انسان آموزش داده می شود تا به راحتی بتوانند از سفر خود لذت کافی ببرند.

۲. تاجران

افرادی که برای ماموریت کاری یا تجارت به کشورهای خارجی سفر می کنند، نیز نیاز مبرمی به یادگیری هر چه سریعتر زبان دارند. چرا که در غیر این صورت توانایی نگارش قرارداد کاری و دفاع از حقوق و منافع خود را نخواهند داشت.

۳. متقاضیان آیلتس و تافل

تحصیل در دانشگاه هایی نظیر هاروارد و آکسفورد و … رویای بسیاری از دانشجویان ایرانی است. یکی از مهم ترین مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از این دانشگاهها مدرک تافل و آیلتس است. در اکثر اوقات دانشجویان وقت محدودی برای قبولی در این آزمون ها دارند. بنابراین یکی از اصلی ترین متقاضیان کلاس های زبان فشرده اصفهان دانشجویانی هستند که قصد شرکت در آزمون های تافل و آیلتس را دارند.

۴. مهاجران

کانادا و انگلیس و دیگر کشورهای انگلیسی زبان مقصد مهاجرتی اکثر ایرانیان است. عدم شناخت کافی از زبان کشوری که به آن مهاجرت خواهیم کرد، مشکلاتی بسیار زیادی را در پیدا کردن منزل مناسب اشتغال خرید مایحتاج و …. برای ما بوجود خواهد آورد.

هزینه ی کلاس های زبان فشرده اصفهان چقدر است؟

در موسسات مختلف شهر اصفهان هزینه متفاوتی برای دوره های زبان فشرده اصفهان تعیین می شود. این هزینه بنا به سطح اساتید هر موسسه و منابعی که تدریس می کنند و حضوری و غیر حضوری (آنلاین) بودن کلاس ها متفاوت است. شما می توانید برای اطلاع از هزینه هر مرکز ارائه دهنده دوره های فشرده زبان به سایت آن مرکز مراجعه کرده و از طریق تماس با کارشناسان آنها اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

نحوه برگزاری دوره های زبان فشرده اصفهان به چه شکل است؟

برای شرکت در هر دوره باید آزمون تعیین سطح داده شود تا میزان مهارت فرد بررسی شود.

 سپس دوره ها در سطح مورد نظر شروع می شوند. این دوره ها بر هر چهار مهارت زبان تمرکز دارند تا فرد در کوتاهترین زمان ممکن به بیشترین دستاورد نائل شود.

در انتهای هر جلسه تکالیف و تمارینی از زبان آموزان خواسته می شود. بخشی از آنها در جلسه اینده رفع اشکال می شود.

زبان آموزان بعد از هر مبحث در آزمون شرکت می کنند، تا میزان پیشرفت آنها و نقاط ضعف شان مشخص گردد.

مزیت های شرکت در دوره های زبان فشرده اصفهان

۱. با ارتقا سطح زبان خود می توانید پروژه های دورکاری بسیاری را  تقبل کنید و به راحتی در منزل کسب درآمد کنید. یکی از روش های مفید تولید محتوای متنی و صوتی به زبان انگلیسی است. روش دیگر  ترجمه فیلم های برتر آموزشی انگلیسی زبان به زبان فارسی است .

۲. افزایش سطح زبان انگلیسی در ارتقا شغلی شما بسیار موثر خواهد بود.

۳. می توانید به راحتی و در اسرع زمان در آزمون های مختلف شرکت کرده و نتیجه قابل قبولی را کسب کنید.

۴. با ارتقا سطح زبان خود می توانید به راحتی سفر کنید و از سفر خود لذت ببرید. از طرفی با ارتقا سطح زبان انگلیسی  می توانید از تمامی منافع خود در برابر رقبا دفاع کنید.

۵. مزیت دیگر دوره های فشرده زبان اصفهان سرعت یادگیر ی در این کلاس هاست. سرعت نیاز اصلی متقاضیان این کلاس ها است چرا که آنها در حال دویدن به سمت اهداف خود هستند و نمی توانند با سرعت کلاس های عادی و ترمیک کنار بیایند.

۶. به دلیل فشرده بودن کلاس ها فاصله و گپ بین آنها بسیار کمتر از کلاس های عادی است. بنابراین تمرکز افراد در این کلاس ها بالاست و احتمال فراموش کردن مطالب در بین دو جلسه ی کلاس بسیار کم است.

کلام آخر

دوره های آموزشی زبان فشرده اصفهان موسسه زبان رادمان فرنود با بهره گیری از شیوه های نوین آموزش به یادگیری هرچه سریعتر شما زبان آموزان کمک زیادی خواهد کرد.

 تیم این مجموعه متشکل از اساتید متخصص و مطرح زبان انگلیسی ست که سالانه، زبان آموزان موفق بسیار زیادی داشته است. هر سطحی از زبان دارید مهم نیست! شما می توانید با مراجعه به آدرس سایت rafcentre.com با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید. و پس از دریافت مشاوره لازم  و شرکت در آزمون های تعیین سطح در کلاس های زبان فشرده مورد نظر خود ثبت کنید و به سرعت سطح خود را ارتقا دهید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا