خانه » بهترین استاد آیلتس اصفهان

بهترین استاد آیلتس اصفهان

تحصیل در یکی از بهترین دانشگاههای کشورهای انگلیسی زبان نظیر هاروارد و آکسفورد و… رویای بسیاری از دانشجویان ایرانی است. یکی از مهم ترین مدارکی که برای اخذ پذیرش این دانشگاههای معتبر مورد نیاز است مدرک آیلتس با حداقل نمره ۷ می باشد. کسب نمره ۷ به صورت خودخوان غیر ممکن نیست و طبیعتا نیازمند صرف وقت بسیار زیادی است. عموما دانشجویانی که مایل به دریافت پذیرش از دانشگاههای کشورهای انگلیسی زبان می باشند وقت محدودی دارند و نمی توانند با آزمون و خطا وقت و هزینه خود را برای قبولی در این آزمون اتلاف کنند. لذا اکثر این دانشجویان در کلانشهرهایی نظیر اصفهان به دنبال بهترین استاد آیلتس اصفهان هستند.

در شهرهای پهناور مراکز بسیاری جهت ارائه خدمات آموزشی آیلتس برپا شده است. و حقیقتا پیدا کردن بهترین استاد آیلتس اصفهان از میان این تعداد مدعی، کار آسانی نیست. در این مطلب قصد داریم مهم ترین ویژگی های بهترین استاد آیلتس اصفهان را برای شما عزیزان بیان کنیم تا در انتخاب یک استاد مناسب سطح زبان خود با دید بازتری دست به انتخاب بزنید. لذا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین استاد آیلتس اصفهان

ویژگی های بهترین استاد آیلتس اصفهان چیست؟

شاید یکی از بزرگترین دغدغه های دانشجویان انتخاب بهترین استاد آیلتس باشد؛ چرا که با پیدا کردن استاد خوب خیالشان از منابع و دیگر مسائل جزئی تر راحت می شود و می توانند از این به بعد تمام موارد را با استاد مورد نظر خود پیش بروند. لذا توصیه می شود در انتخاب استاد آیلتس خود به نکات ذیل توجه کنید:

  1. بهترین استاد آیلتس اصفهان شخصی است که به بخش های مختلف آزمون آیلتس اعم از مکالمه و خواندن و نوشتن و … اشراف کامل داشته باشد.
  2. باید دارای دانش بسیار زیادی در زمینه آزمون آیلتس داشته باشد و صرفا توانایی تدریس زبان و داشتن مهارت و دانش کافی زبان انگلیس برای تدریس آیلتس کافی نیست.
  3. بهترین استاد آیلتس اصفهان کسی است که بتواند به راحتی با متقاضیان آزمون ارتباط برقرار کند و بتواند به خوبی نقاط ضعف هر زبان آموز را به طور جداگانه متوجه شود.
  4. مطالعه ی مستمر داشته باشد و مدام در حال به روز رسانی اطلاعات خود راجع به منابع و آزمون و… باشد.
  5. مهارت کافی برای برگزاری کلاس به شیوه های حضوری و غیر حضوری داشته باشد. بدین صورت می توانید هم در شغل خود مشغول باشید و هم در کلاس های آنلاین استاد مورد نظر شرکت کنید. در نتیجه وقت زیادی را برای رفت و آمد تلف نخواهید کرد.
  6. میزان رضایت مندی و بازدهی کلاس استاد مورد نظر را با بررسی جزوات و فیلم های آموزشی وی بسنجید. همچنین می توانید از زبان آموزان قبلی کلاس استاد مورد نظر رضایت سنجی کنید.
  7. سعی کنید استادی را انتخاب کنید که توانایی برنامه ریزی و مدیریت زمان و منابع کلاس را به خوبی انجام دهد.
ویژگی های بهترین استاد آیلتس اصفهان

آیا بهترین استاد آیلتس اصفهان شخصی Native است؟

یکی از بیشترین سوالاتی که اکثر متقاضیان آزمون آیلتس می پرسند این است که بهتر است استادی را انتخاب کنند که Native باشد یا Non-Native؟ 

قبل از پاسخ به این سوال، خوب است راجع به تفاوت دو فرد Native و Non-Native بدانیم.

 فردی که Non-Native است کسی است که زبان مادری او زبان انگلیسی نبوده و با تمرین و ممارست به سطح و مهارتی دست می یابد که می تواند در آزمون آیلتس موفق شود. ولی شخصی که Native است زبان اصلی او انگلیسی بوده و بنابراین با زحمت بسیار کمتری در آزمون آیلتس قبول می شود. تا اینجا کمی از پاسخ متقاضیان داده شد! با یک استدلال ساده می توانیم متوجه شویم که بهتر است فردی را برای تدریس مباحث آزمون های آیلتس انتخاب کنید که Non-Native باشد و به خوبی با چالش های این مسیر آشنا باشد و بتواند مشاوره بسیار دقیقی به زبان آموز ارائه دهد.

عجین شدن آیلتس منتور و استاد آیلتس، خوش اقبالی محض است!

آیلتس منتور، شخصی است که قبلا هفت خوان قبولی در آزمون آیلتس را طی کرده و به خوبی مسیرهای موفقیت و چالش هایی را که در هنگام طی مسیر موفقیت شما را درگیر خواهد کرد میشناسد. بنابراین، بهترین کسی است که می تواند برای شما برنامه ریزی مفیدی داشته باشد. از طرفی وقتی آیلتس منتور شما همان استاد شما باشد، به خوبی نقاط ضعف و قوت شما را می داند و در نتیجه با اطلاعاتی که از شما دارد مشاوره ی قوی تری نیز برای شما ارائه خواهد کرد. همچنین آیلتس منتور به شما کمک  می کند که به اضطراب خود غلبه کنید که همین امر نقش فوق العاده بسیاری در موفقیت این آزمون خواهد داشت.

آیا بهترین استاد آیلتس اصفهان باید در آزمون آیلتس نمره خوبی کسب کرده باشد؟

لزوما این چنین نیست. گاهی برخی از اساتید در آزمون آیلتس نمرات عالی کسب کرده اند ولی توانایی انتقال مفاهیم و تدریس  خوبی ندارند. در مقابل نیز اساتیدی وجود دارند که نمره متوسطی از این آزمون کسب کرده اند ولی در نهایت قادر به تدریس بسیار شیوای مفاهیم شده اند و می توانند به خوبی مبحث را آنالیز کرده و به صورت دسته بندی شده به زبان آموزان ارائه دهند.

آیا میتوانیم بدون استاد آیلتس در این آزمون موفق شویم؟

گاهی تعدادی از زبان آموزان به دلایل گوناگونی نظیر عدم تمکن مالی لازم برای شرکت در کلاس ها، دور افتاده بودن محل زندگی، شاغل بودن و…. این سوال را می پرسند.

 در پاسخ باید بگوییم قبولی در آزمون آیلتس بدون استاد و کلاس غیر ممکن نیست. ولی راهی پر از آزمون و خطاست و بدیهی است که زمان و انرژی بسیار زیادی را از شما تلف خواهد کرد. اگر مشکل دوری مسیر را دارید یا استاد خوبی در شهر شما وجود ندارد، می توانید از بهترین استاد آیلتس اصفهان بهره ببرید. این اساتید علاوه بر کلاس های حضوری دارای کلاس های غیر حضوری و آنلاین نیز هستند. بنابراین شما با خیال راحت می توانید در این کلاس ها شرکت کنید و مشکلات مربوط به رفت و آمد و دوری مسیر را نداشته باشید.

آیلتس منتور

کلام آخر

امروزه با توجه به استقبال بسیاری از افراد در شهرهای بزرگی نظیر تهران تبریز و اصفهان و … مراکز آموزشی زیادی برای تدریس و آزمون های تعیین سطح آیلتس دایر شده است. به همین انتخاب بهترین استاد آیلتس اصفهان به امری دشوار تبدیل شده است.

 از طرفی تبلیغات زیادی در این حوزه در شبکه های اجتماعی و تلویزیون و سایر رسانه ها وجود دارد. و همین امر اعتماد کردن به این اساتید و کلاس های درسی آنها را دشوار می سازد.

 در  این مطلب به مهم ترین ویژگی های یک استاد آیلتس مناسب پرداخته شد. توصیه می شود در انتخاب استاد و کلاس مورد نظر خود تمام این نکات را در نظر داشته باشید و قبولی در آزمون آیلتس را به خاطره ای خوب در ذهن خود بدل کنید.

بهترین استاد آیلتس اصفهان را در موسسه زبان رادمان فرنود بیایید.

 این مجموعه دارای تیم متخصص و قوی در زمینه برگزاری کلاس های حضوری و غیر حضوری می باشد .برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت این مجموعه rafcentre.com مراجعه کنید. و یا از طریق تماس با کارشناسان این مرکز با بهترین و مقرون به صرفه ترین پکیج های آیلتس این مرکز آشنا شوید. در آزمون تعیین سطح این مجموعه شرکت نمایید. در انتها با توجه به سطح خود در کلاس های مورد نظر خود ثبت نام کنید و برای قبولی در آزمون آیلتس و تحقق رویاهای خود تلاش کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا